Terug naar het overzicht

De Wiemel 8.4 / 10

Gieterweg 2, Gasselte
Frans, Nederlands

3-gangen keuzemenu

€ 10,95
Van
€ 30,95
Voordeel
€ 20,-

Wil jij ook heerlijk & voordelig dineren bij De Wiemel met je Dinercheque t.w.v. van € 20,00?

Je kan kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Er is altijd keuze voor een vlees, vis of vegetarisch menu.


Reserveren mogelijk gemaakt door

3-gangen keuzemenu

€ 10,95
Van
€ 30,95
Voordeel
€ 20,-

Wil jij ook heerlijk & voordelig dineren bij De Wiemel met je Dinercheque t.w.v. van € 20,00?

Je kan kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Er is altijd keuze voor een vlees, vis of vegetarisch menu.


Reviews van De Wiemel

8.4
Eten
8.5
Service
8.3
Sfeer
8.3

Eten 10 | Service 10 | Sfeer 10
"Etentje"

Het eten was perfect. Snelle bediening. Goede sfeer.
Komen vast nog eens langs.

Romana pfeiffer - 17 december 2018 11:52

Eten 9 | Service 6 | Sfeer 8
"Positieve ervaring zakt totaal in..."

Op zondagavond schoven mijn vrouw en ik aan tafel bij De Wiemel. De bediening was zeer correct. De sfeer ontspannen. De keuze voor het voor- en hoofdgerecht werd opgenomen. En ook alvast het dessert. Want anders zouden we wel heel lang moeten wachten straks vanwege de drukte, aldus een van de personeelsleden. Daarna werd vrij snel het voorgerecht geserveerd. Echter het hoofdgerecht liet lang op zich wachten. Daar werd geen tussentijdse melding van gemaakt. Ook het dessert bleef daarna lang nog uit beeld.
Gezegd moet worden, dat de gerechten voortreffelijk smaakten!
Maar dan:
Na goed twee uur dineren, was er bij het afrekenen door een andere klant een probleem. Een soort dinerkaart werkte bij herhaling niet en tenslotte werd de eigenaresse (?) erbij geroepen. Waar mijn vrouw en ik en de andere klanten bijstonden werd door de eigenaresse de oorzaak van het probleem bij de kaart gelegd. Nee, het kon niet aan haar pinapparaat liggen. Dan moest de klant maar bij de organisatie van de dinerkaart zijn. Uiteindelijk haalde ze de kaart nog een keer door het pinapparaat. En...deed hij het. Ziet u wel, zei ze tegen de andere klant. Hij doet het gewoon. Nou, dan ligt het dus aan het personeel!, zei ze op een bitse toon.
Met alle respect, maar ook al denk je dat, dan uit je dat niet in bijzijn van de klant en zeker niet op een dergelijk volume, dat nog dinerende gasten het ook kunnen horen!
Daarna rekenden wij af met een verbouwereerde medewerkster en hoorden de eigenaresse, toen wij wegliepen, tegen die medewerkster zeggen: 'Wat is hier nou gebeurd?!'
Onze ervaring van lekker eten (ondanks het lange wachten een positieve indruk) zakte totaal in! Helaas. Of wij nog een keer terugkomen is maar de vraag.

Fons - 04 december 2018 12:55

Eten 8 | Service 8 | Sfeer 8
"Heerlijk gegeten in een gastvrij restaurant."

Wij gingen voor het 3 gangen keuzemenu.
Waarbij genoeg te kiezen was, ook op vegetarisch gebied.
We zaten aan een ronde tafel met zijn vieren, en achter ons brandde heerlijk houtvuur.
Het was een gezellige avond, we komen zeker terug.

Loes - 09 november 2018 17:25

Eten 10 | Service 10 | Sfeer 10
"Zoals gewoonlijk sfeervol en lekker"

We hebben een 3-gangenmenu gehad. Deze keer had ik gekozen voor eendenpaté vooraf, een wildstoofpotje als hoofdgerecht en een creme brulee als toetje. Het smaakte weer heerlijk. Een ook de bediening was vriendelijk een aandachtig. Ze deden echt moeite om het ons naar de zin te maken.

Renate - 09 november 2018 12:24

Eten 1 | Service 1 | Sfeer 1
"Triest "

Extreme lang wachten op eten. Koud of lauw kwamen meerdere gerechten op tafel. Carpaccio lag in het midden nog ijs onder. Gerechten (vis) lijken opgewarmd in de magnetron. Absoluut niet klantvriendelijk. Klachten worden niet geaccepteerd.

Lin - 01 november 2018 22:04

Eten 8 | Service 10 | Sfeer 8
"Keuzediner"

Het eten heeft ons goed gesmaakt en we zijn gastvrij ontvangen. De bediening was ook. Helaas hebben we de prijs van de afzonderlijke gangen betaald i.p.v. de voordelige prijs van het keuzemenu.

Hans Heerink - 30 oktober 2018 18:41

Eten 6 | Service 4 | Sfeer 4
"Jammer jammer jammer erg jammer"

Het eten is er prima. Jammer is dat wanneer je Forel besteld in je voorgerecht het makreel blijkt te zijn en dat in het hoofdgerecht bestelde eendenborst uitgeserveerd wordt als varkenshaas. Het is ook bijzonder spijtig dat, een van tevoren ingeleverde tegoedbon van 20 euro, niet van de rekening afgetrokken wordt zoals afgesproken, maar dat ik later terug moest rijden om die te verzilveren. Mevrouw was erg vriendelijk maar maakte niet eens excuses voor begane fouten. Wel moet gezegd worden: wat er geserveerd wordt is van goede kwaliteit en erg lekker.

Ton - 09 juli 2018 20:51

Eten 10 | Service 6 | Sfeer 10
"Kwaliteit"

Het eten was bjzonder goed. De asperges waren goed gaar en lekker klaargemaakt.
De kwaliteit was goed. Het duurde alleen een beetje lang allemaal. Het kostte nogal wat tijd.

Ria.Knikman - 24 mei 2018 09:35

Eten 8 | Service 9 | Sfeer 9
"lekker eten en een goede sfeer"

zie titel

koos.heidekamp - 05 mei 2018 22:20

Eten 10 | Service 8 | Sfeer 8
"Boven verwachting!"

De bediening was heel vriendelijk, professioneel.Het geheel liep op rolletjes, terwijl het compleet bezet was.
Grote porties en heel smaakvol.
Inrichting gezellig landelijk.

Genieter - 30 april 2018 09:36